Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Etter Sopranos sluttet har jeg savnet et lignende serie. Vel, etter å sett 5 episoder tror jeg at den har kommet.

Den har nesten alt Sopranos hadde. Vold, ære, famlie, sex, drama. Og solide skuespillere.

Ville bare spre ordet om denne serien! Enjoy!

 

Moderatormelding

 

22/10-2014

Denne tråden diskuteres etter amerikansk sendetid! Med andre ord, er du redd for spoilere, se ferdig episodene før du begynner å lese.

Innlegg som omhandler neste ukers episode skal settes i spoilertag

 

Endret av Dysfunctional
La til regel om USA-sendetid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig skuespill? Fuck outta here. Sier ikke at det er noe banebrytende skuespill her akkurat, men langt ifra dårlig skuespill. Jeg synes sons of anarchy skildrer en rå virkelighet på godt og vondt innenfor mc-miljøet. Skal ikke se bort ifra litt klisjeer her og der en dog, men jeg liker serien. Tenker dette er mer en type serie som går på smakssak. Selv er jeg en motorsykkelentuasiast av verste sort, så faller vel litt mer naturlig inn for meg å ha forkjærlighet til en slik serie enn visse andre, det skal sies.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Synes det blir feil og sammenligne Sopranos og denne. To forskjellige serier, fra to helt forskjellige kanaler, med helt forskjellige skuespillere o.s.v. Er du av typen som liker The Shield derimot. Er dennne serien noe for deg.

 

Det denne serien virkelig har er ikke nødvendigvis skuespillere på linje med Sopranos, men den har troverdige skuespillere som passer utrolig godt til rollene. Kanskje litt for godt. Ron Perlman, Tommy Flanagan(Ja, han fra Smokin Aces-filmene), Kim Coats og Theo Rossi. Nesten en av de beste castingene jeg har sett i en serie siden Sopranos og The Wire.

 

Liker du Oz, Sopranos eller The Shield er dette noe du burde se på. Jeg begynte å like det i tredje episoden, så dere må se mer enn bare piloten. Og ikke leke snobber som bare dømmer en serie utifra en pilot. Bare ikke forvent dere en ny Sopranos her, men hvis dere virkelig liker The Shield er dette noe for dere.

 

Jeg ville gitt serien til nå en 4/6, og det over hva jeg ville gitt andre spenningserier som Prison Break og 24 akkurat nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...