Gå til innhold

Boligkjøp, trenger rask hjelp!


Anbefalte innlegg

Er for tiden på boligjakt, og har endelig funnet en aktuell.

Saken er den at jeg har fått komme på visning før den offisielle visningen, som er i morgen, tirsdag.

Hva tenker dere? Bør jeg vente til etter offisielle visningen, eller legge inn ett bud før?

Endret av aspirev5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer nok an på litt av hvert. Men hvem er det som har innvilget denne ekstravisningen? Megler eller eier?

Det er megler. Såvidt meg bekjent er det et relativt dårlig boligmarked i området her om dagen, regner med at dette har en del å si.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen fordeler med å vente hvis du er sikker på at du vil ha huset. Da gir du bare nølerne som går på visning uten å ha lovnad om lån fra banken tid til å ordne det.

Men du kan uansett ikke sette kortere budfrist enn klokken 12 første dag etter siste annonserte visning.

Endret av Flying
Lenke til kommentar

Megleren vil sikkert ha et bud til å "hisse opp" folk på visning for å få i gang en budrunde. Skal du legge et bud ville jeg tenkt fornuftig i forhold til størrelse. For langt under prisantydning så vil du nok få noen konkurrenter om visningen går bra.

 

Avhengig av ditt budsjett og hva du føler boligen er verdt så ville ihvertfall jeg lagt et bud så nærme prisantydningen som mulig, om ikke rett på den, om jeg følte det var verdt det.

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...