Gå til innhold

Er HBO Nordic verdt det?


Anbefalte innlegg

En venninne av meg tegnet nylig abonnement, og vi prøver å se første episode av Black Sails her. Buffering, buffering og atter buffering, med mindre vi bytter til SD, som ser ut som VHS. Har en 10 MBit linje, og aldri hatt noe problem med å strømme NRK eller Netflix. Blir rimelig oppgitt, hadde tenkt å abonnere selv når Game of Thrones kommer, men dette er jo ubrukelig.

Jeg kan fint se Blacksails i HD uten noe buffreproblemer. Så langth ar HBO Nordic utfylt mine forvetninger. Men er jo ikke så sinnsykt mye content derat det gjør noe.. :p Men Banshee var moro. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan gjøre noen undersøkelser føre man tegner et hbo nordic abonnement.

Det er plenty med bruker erfaringer og informasjon tilgjengelig på internett man lett finner.

 

Jeg visste hva jeg gikk til og i des 2012 inngikk jeg 12 mnd abo.

Og brukte fra starten win8 laptop med widewine i stua med hdmi kabel til tv, og samsung native app på sove rommet.

 

Siden det har de bare blitt bedre , om enn litt tregt og fremdeles ikke perfekt på alle plattformer som finnes (hvilket er en håpløst endeløs oppgave nmed alle proprietære Tver,bluray spillere som kommer årlig m.m).

Hbo Nordic appen til android tablet er jeg godt fornøyd med. Den i tvene til Samsung virker jo greit men designet kunne fått en overhaling.

 

Tips!

Samsung bluray spillere med smart hub fra 2012 har visstnok både netflix og hbo nordic app når en oppdaterer samsung hub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...