Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Utforsker sluttet å virke? Hjelp!


Anbefalte innlegg

Klarte å få SpyLocked 3.6 og Video ActiveX Object på maskina mi for et par dager siden. Hele maskina havnet fullstendig på bærtur, og en feilmelding dukker opp om at Utforsker har sluttet å virke, og derfor må startes på nytt. Alt henger inntil jeg starter den på nytt, men igjen kommer samme melding.

Jeg har lest rundt på nettet, og har fått fjernet SpyLocked og Video AX Object (tror jeg), men fortsatt så kommer meldingen om Utforsker sluttet å virke. Jeg har prøvd med gjenoppretting, med installasjons cd, men ingenting fungerer. Kjører forresten Vista Ultimate. Har startet opp i sikkermodus, også med DOS vindu, men blir ikke klokere.

 

Hvordan skal jeg få Utforsker til å fungere igjen? Det virker som alt annet er ok. Blir snart gal av dette. Blir jeg nødt til å installere Vista på nytt? HJELP! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fatter det bare ikke... hver forbanna dag er det en _rekke_ folk som hele tiden skal poste _alt_ som går galt med maskinen under hardware.

 

 

Dette har ingenting med hardware å gjøre!

 

on topic: Kanskje du kan slenge ut en hijackthis log?

 

http://www.spywareinfo.com/~merijn/programs.php

8581306[/snapback]

 

Oooops :blush: beklager at den ble postet på feil plass. Jeg tenkte ikke over det. Litt for opptatt med å få frem problemet mitt. Posten må gjerne flyttes, for den som kan og ønsker det.

 

Har aldri gjennomført noen hijackthis log, men skal forsøke når jeg kommer hjem, hvis jeg får kontakt med internett. Jeg tok nemlig ut kabelen med en gang noe rart skjedde på maskina, for jeg ville ha minst mulig kommunikasjon fra viruset og ut. Har ikke prøvd nettet på nytt, men skal gjøre det senere i dag.

 

Men har noen andre noen råd?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...