Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver, det eneste som skjer er at jeg får opp en meny for å stille lydløs, flymodus og strøm av.

 

Edit og når jeg holder lenge begynner hele telefonen å dirre (jeg tror den prøver å fortelle at den står i lydløs)

 

Edit 2: Prøvde det samme når den var av, da skrudde den seg på og wipet minnet. ikke finner den backup på SD-kortet heller. Faen.

 

Edit 3: Der fant den backup-en likevel. Puh.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Har innstallert CM7 stabil, men mangler Google Play. Innstallerte med gapps når jeg flashet, men ingen dukket opp. Har siden lastet ned apk fra flere steder på nettet, uten at noen av de har fungert.

 

Kjenner at jeg ikke gidder dette lenger og vil tilbake til orginal ROM. Tok backup gjennom Rom Manager, men finner den ingen steder og klarer heller ikke å gå inn i boot på telefonen. Kan noen være snille og gi en detaljert beskrivelse av hvordan jeg går inn i boot, akkurat nå er jeg fullstendig idiot så vennligst forklar alle detaljer som at dere skulle gjort det til et barn.

 

Fikk det til en gang, når jeg installerte CM7. Etter at jeg fikk CM opp å gå har jeg ikke fått det til. Dette har jeg prøvd. Skrudd av telefonen, trykket på på-knapp og volum ned knapp samtidig, har også prøvd å trykke på på-knapp først og så volum ned og omvendt. Hvor lenge skal jeg egentlig trykke? 1 sek, 5 sek, 10 sek, 1 min, 1 time, 1 dag, 1 måned eller kanskje 1 år? Har også prøvd på-knapp og volum ned mens telefonen var på. Har prøvd under reboot og recovery. Hver gang blir jeg like skuffet når android-duden på skateboardet dukker opp.

 

Kjenner at jeg savner iPhone, mye.

Lenke til kommentar

Hold inne volum-ned knapp og på knapp til første "boot bilde" skifter til andre "boot bilde". Da kan du slippe dem..

 

Telefonen er av. Holder inne begge knappene som beskrevet. Først dukker det opp en LG logo med svart rundt, så en ny med litt farger rundt. Er dette første og andre "boot bilde"? Når jeg slipper på andre kommer CM7 logoen opp. Og jeg er inne som normalt, noe jeg altså ikke ønsker.

Lenke til kommentar

Det har kommet en ny oppdatering (Uten at jeg egentlig vet hvorfor, siden ICS kommer snart). Jeg vet det høres rart ut, men jeg føler jeg har fått en ny telefon. Alt av det som virket hakkete før er borte, og brukeropplevelsen har gått rett i været. Dessverre har det også kommet med Google+ og Google+ Messanger, men det kan jeg leve med.

 

Den nye musikkspilleren ser også grei ut.

 

Jeg prøvde å laste ned denne oppdateringen, men da den skulle installere så fikk jeg beskjed om at den ikke var kompatibel? Er det fordi jeg har rootet telefonen?

 

Ellers er denne telefonen så bøgga som det går an. Treig og jævelig og plutselig kræsjer en haug av prosesser i hytt og pine. Strengt tatt slitsom å bruke.

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke, det gikk knirkefritt for meg. Jeg har ikke rootet, og hadde som sagt ikke noe problemet.

 

Det viste seg også at det batteriproblemet som var, var en av de "live bakgrunnene" jeg hadde lastet ned, som slukte strøm etter oppdateringen. Nå har det gått tilbake til normalen, som jeg er fornøyd med. Holder i ca 1,5-2 dager med aktiv bruk (Har ikke aktivert Dataroaming), resten er på (3g, wifi ect)

 

Jeg er en av de heldige som så og si aldri har hatt problemer med telefon, så jeg har vel ikke trengt å roote. Eneste som irriterer meg er at etter Gingerbread kan jeg ikke stille på lyset på knappene under skjermen, for de blender deg om natta.

Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg er at etter Gingerbread kan jeg ikke stille på lyset på knappene under skjermen, for de blender deg om natta.

Det er jo mulig :) Trenger ikke root heller.

 

1. Last ned anycut fra market

2. Hold inn finger på en av hjemmeskjermene. Legg til snarvei->anycut->activity->velg HiddenMenu

3. Gå inn på HiddenMenu snarvei

4. Velg Device test

5. Bla helt ned til Touch LED Brightness

6. Den står fra før på 2.0mA og du kan stille den helt ned til 0.1mA. Evt slå den helt av :)

7. Great success!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo mulig :) Trenger ikke root heller.

 

1. Last ned anycut fra market

2. Hold inn finger på en av hjemmeskjermene. Legg til snarvei->anycut->activity->velg HiddenMenu

3. Gå inn på HiddenMenu snarvei

4. Velg Device test

5. Bla helt ned til Touch LED Brightness

6. Den står fra før på 2.0mA og du kan stille den helt ned til 0.1mA. Evt slå den helt av :)

7. Great success!

Vil du gifte deg med meg?

Lenke til kommentar

Hehe. :p

 

Du fikk det til ja ?

Gikk jo knirkefritt. Jeg har lett over alt etter en løsning for dette. Men uansett hvor jeg har spurt, eller søkt har svaret vært det samme "Man må roote". Når jeg og dama legg oss, så pleier jeg noen ganger å ligge med telefonen til jeg sovner, og disse knappene skaper flombelysning. Jeg har derfor klipt postits i små strips for å dekke over.

 

Det er mulig du redder regnskogen en gang!

Lenke til kommentar

Det har kommet en ny oppdatering (Uten at jeg egentlig vet hvorfor, siden ICS kommer snart). Jeg vet det høres rart ut, men jeg føler jeg har fått en ny telefon. Alt av det som virket hakkete før er borte, og brukeropplevelsen har gått rett i været. Dessverre har det også kommet med Google+ og Google+ Messanger, men det kan jeg leve med.

 

Den nye musikkspilleren ser også grei ut.

 

Jeg prøvde å laste ned denne oppdateringen, men da den skulle installere så fikk jeg beskjed om at den ikke var kompatibel? Er det fordi jeg har rootet telefonen?

 

Ellers er denne telefonen så bøgga som det går an. Treig og jævelig og plutselig kræsjer en haug av prosesser i hytt og pine. Strengt tatt slitsom å bruke.

 

Laster ned en oppdatering på 39,49 MB.

"Validerer programvarepakke".

"Ugyldig programvarepakke".

 

Noen forslag?

 

Vil det hjelpe å "un-roote" telefonen? Evt. hvordan gjør man det?

Endret av doraemon
Lenke til kommentar

Jøss, den funksjonen har ikke min mobil. Hvordan fikk du til det?

 

Installer "shit-sucka'" plugin til Locale, kalibrer nøyaktig lokasjonen til dine mest brukte toaletter og sleng mobben i do før du skal gjøre ditt fornødne. Works like magic. :xmas:

Endret av doraemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

når jeg prøver å flytt større programm (over 15mb) til eksternt SD-kort står det at det ikke er nok lagringsplass igjen, selv om jeg har 14,5GB tilgengelig på SD-kortet. jeg har 14.56gb tilgengelig av 14,83gb. på telefonminnet har jeg 1gb tilgengelig av 5,5gb. jeg har ikke lagt inn noe som helst på telefonminnet siden jeg fikk SD-kortet. Jeg fikk SD-kortet 2 uker etter jeg fikk mobilen (mobilen er snart 1 år).

jeg skjønner ikke helt hvorfor det lagrer seg på telefonminnet og ikke på SD-kortet.

er det noen måte å få over alle tingene på SD-kortet?

har LG optimus 2X P990 med versjon 2.2.2

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...