Gå til innhold

Sitteplasser i spektrum, hvor best?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal på Jarre konsert i Oslo Spektrum, kun sitteplasser mener jeg huske, og vurderer felt 107. (Dette blir valgt som beste nå)

Er dette litt opphøyd da det er sitteplasser, klarer ikke helt huske! Mener å ha lest om det et sted også...

 

Håper noen har peiling! :)

 

Mvh

OC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Hei!

Jarre konserter har jeg vært på mange ganger, og jeg sitter aldri nærme scenen! ALDRI!

107 er opphøyd, ja! hvor mye avhenger av hvor mange rader opp du er.

Her har du sonekart, 001-007 er nede på golvet.

Master4a.jpg?return=www.oslospektrum.no

Jeg pleier å sitte på felt 108-109, evt. 209. 107 er sikkert bra plasser det også!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei,

 

har vært på samtlige Jarrekonserter i Norge siden 1997, hvorav to i Oslo Spektrum. Med mindre du er spesielt interessert i å studere synther, laserharpe og musikere på nært hold, er det ingen grunn til å sitte langt frem. Satt på 109 for to år siden, som var meget bra. I år valgte jeg 209 for å få enda litt bedre oversikt, samt være sikret å slippe å vri hodet :-) Dessuten var faktisk 209 rimeligere enn 003-005, og 107-110.

 

Som forrige innlegg poengterer, er nok 108, 109 og 209 å foretrekke på denne konserten.

Men 107, 110, 208, 210 og 211 vil sikkert fungere fint det også.

 

Ville nok hold meg unna de nærmeste feltene hvis du vil få mest ut av de visuelle effektene.

 

Dette bildet tok jeg fra felt 109 i 2009: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=594979

 

God fornøyelse :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...