Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar sin tid az. Er det noen av dere som kommer til å kjøpe LG neste gang?

 

Kommer de med et produkt som frister, så ja. I mange tilfeller kjøper jeg produktene på grunnlag av produktet i seg selv, og ikke på grunn av eventuell support/oppfølging e.l..Ting tar tid, og haster det med å få nyeste oppdateringer, må du belage deg på å arge i fremtiden også.. også med andre produsenter. Last ned custom ROMs hvis det er så farlig da!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Skal love deg en ting ihvertfall.. jeg skal aldri ha LG tlf igjen... og det er ikke fordi at jeg er så misfornøyd med telefonen er derimot veldig fornøyd med den. Men nå har vi blitt lovet oppdateringer siden tlf var ny og HVER gang har det tatt minst 6 mnd mer enn det de har lovet...

 

Ikke interresse av å ha et produkt fra noen som gir så faen i kundene sine....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tok fram denne fordi konas telefon måtte på verksted. Forventet da en ICS oppdatering, men neida.

Har LG skrapet ICS for 2x? Uansett fikk jeg dårliger vibber etter kort tid med heng og treghet. Skjønner veldig godt at jeg byttet. Heldigvis er det kona som må slite med denne en liten stund nå :D

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Telefonen fungerer i og for seg greit nok, problemet er heller at LG har lovt oss ICS, og da bør de nesten levere. Dersom de ikke gjør det antar jeg de ikke kommer til å gjøre det med fremtidige modeller heller, og velger heller noe annet.

 

Har ikke noe problemer med at ics mangler siden jeg slipper å slite med den. Forøvrig har jeg fått bekreftet at det var en god ide å skifte den ut. Den er treg, i forhold til iPhone 3GS som jeg kom fra og Samsung s3 som jeg gikk til.

Lenke til kommentar

Jeg har nylig anskaffet denne mobilen, er stort sett fornøyd. Har og oppgradert til Android 2.3.4 ved hjelp av pc programvaren.

 

Lurer på om det er noen av dere som hvet om en mulighet til å legge til flere eller andre valg i nedtrekksmenyen? Skulle gjerne hatt muligheten til å ha en hurtigtast der for å kunne slå av/på mobildata.

Lenke til kommentar

Jeg fant ut av det, lastet ned en app som heter Elixir2, den kan legge til nye knapper i nedtrekksmenyen/notification. Den kan også gjøre mye annet, blant annet overføre apper til SD kortet slik at man frigjør plass i telefon minnet, overvåke hva som bruker strøm og hvor mye minne apper bruker +++.

 

Ganske fornøyd nå, man må kunne konfigurere telefonen slik at den blir enklest mulig å bruke, det er jo også en av styrkene til android kontra Iphone.

Endret av Døgnvill
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lagt inn CM10 på 2X nå. Endelig har jeg en ROM jeg er helt fornøyd med. Jelly Bean oppleves snappy og det ser veldig bra ut. Har ikke oppdaget noen bugs enda.

 

Jøss.. hadde ikke fått med meg at cm-10 var lagt ut. Stor forskjell å gå fra cm-7 til cm-10? Synes cm-7 er snappy og greit.

Lenke til kommentar

CM10 merket jeg var nightlys(blant annet så fungerte ikke power knappen på mobilen min) så tror jeg skal gå tilbake til 7.2 og vente til første RC eller stable kommer ut.

 

At det er en nightly betyr ikke nødvendigvis at man bør holde seg unna da.. skal du vente like lenge som vi ventet på cm-7 rc/stable, kommer du nok til å vente forgjeves. Finn en nightly som fungerer og hold deg til den?!

Lenke til kommentar

Det er et hav av forskjell. Det er jo Android 2.3 til Android 4.1.2. Mye mye raskere internett browser og operativssystemet er penere å se på. Har ikke problemer med at jeg mister dekning lenger og det er ikke noen andre bugs som jeg kan rapportere etter å ha brukt den i 2 dager. Jeg gjorde en clean install, så kanskje det er det som har vært utslagsgivende for deg Xaco som hadde problemer.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde en clean install, så kanskje det er det som har vært utslagsgivende for deg Xaco som hadde problemer.

Nja, jeg tømte cache og /data så var clean for meg også. Tror jeg venter en uke eller tre og prøver igjen da, burde ha modnet litt innen da. er jo bare rundt en uke siden LG ga ut kildekoden til kjernen som CM utviklerene trengte for å få fart på utviklingen for p990.

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si, for nå har jeg brukt mobilen så aktivt siste dagene. Installert 10-talls apper og spilt mye Jetpack Joyride. Men Jelly Bean klokker ned prosessoren til 0.2 ghz når jeg er i menyene ser jeg, så burde være litt forbedring.

 

Installerte nå, og virker bra. Har dog ett spørsmål da jeg er ny med jb. Hvordan legger man til google-kontoen? Og play store? Følger det ikke med cm10?

Endret av kj_
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...