Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Herrefred, i dag har jeg kun queua inn i teams med russere og polakker (spiller på nordic/east), og har tapt alle gamesa mine pga. folk ikke har en anelse om hva de driver med. Junglere som towerdiver i level 3, supports som ikke kjøper en eneste ward, AD som builder èn subitem av alle main itemsa han skal ha endgame, AP som alltid taper lane, top som alltid pusher og blir konstant ganka.

 

Jeg kunne fortsatt å beskrive idiotien inn i uendeligheten, men jeg dør litt innvendig for hver ting jeg nevner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herrefred, i dag har jeg kun queua inn i teams med russere og polakker (spiller på nordic/east), og har tapt alle gamesa mine pga. folk ikke har en anelse om hva de driver med. Junglere som towerdiver i level 3, supports som ikke kjøper en eneste ward, AD som builder èn subitem av alle main itemsa han skal ha endgame, AP som alltid taper lane, top som alltid pusher og blir konstant ganka.

 

Jeg kunne fortsatt å beskrive idiotien inn i uendeligheten, men jeg dør litt innvendig for hver ting jeg nevner.

 

Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East.

Lenke til kommentar

Herrefred, i dag har jeg kun queua inn i teams med russere og polakker (spiller på nordic/east), og har tapt alle gamesa mine pga. folk ikke har en anelse om hva de driver med. Junglere som towerdiver i level 3, supports som ikke kjøper en eneste ward, AD som builder èn subitem av alle main itemsa han skal ha endgame, AP som alltid taper lane, top som alltid pusher og blir konstant ganka.

 

Jeg kunne fortsatt å beskrive idiotien inn i uendeligheten, men jeg dør litt innvendig for hver ting jeg nevner.

 

Flytt over til West! :D

Lenke til kommentar

Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East.

Flytt over til West! :D

 

Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over...

 

Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) :)

Lenke til kommentar

Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East.

Flytt over til West! :D

 

Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over...

 

Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) :)

 

Er nok ikke lav level, spiller på ~1750 elo i ranked for tiden, føler ikke for å gå gjennom elohell på nytt.

Lenke til kommentar

Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East.

Flytt over til West! :D

 

Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over...

 

Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) :)

 

Er nok ikke lav level, spiller på ~1750 elo i ranked for tiden, føler ikke for å gå gjennom elohell på nytt.

aah, da forstår jeg, men rart at folk ikke eier basic kunnskaper på 1750 elo :p

Lenke til kommentar

Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East.

Flytt over til West! :D

 

Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over...

 

Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) :)

 

Er nok ikke lav level, spiller på ~1750 elo i ranked for tiden, føler ikke for å gå gjennom elohell på nytt.

aah, da forstår jeg, men rart at folk ikke eier basic kunnskaper på 1750 elo :p

 

Det er da spesielt normals som har alle disse kronidiotene på east. Er ikke så mange av dem lenger i ranked, heldigvis.

Lenke til kommentar

3 vs 5 normal game. 2 stykk dcet, spilte 15 min 3 vs 5. was fuun

 

Vil spille mot norge folk :/ DrFeelGood91. Add me Bros!

 

LoLreplay = 1080p replay til 10mb per time. Film det med fraps eller et recording program = all good to go. Now i just need fraps

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld?

 

Hvis dere kan spille i dag også kan vi sikkert få til noe. Vi er ikke noe mer enn et par venner som alle bor i Lørenskog, så vi er ikke noe særlig til team, men vi ligger på rundt 1500ish.

Lenke til kommentar

Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld?

 

Hvis dere kan spille i dag også kan vi sikkert få til noe. Vi er ikke noe mer enn et par venner som alle bor i Lørenskog, så vi er ikke noe særlig til team, men vi ligger på rundt 1500ish.

Kan sjekke om det er noe til liv på karene i kveld. Var du som var Miley Dyrus, right?

Lenke til kommentar

Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld?

 

Hvis dere kan spille i dag også kan vi sikkert få til noe. Vi er ikke noe mer enn et par venner som alle bor i Lørenskog, så vi er ikke noe særlig til team, men vi ligger på rundt 1500ish.

Kan sjekke om det er noe til liv på karene i kveld. Var du som var Miley Dyrus, right?

 

Jessir! Stikker ut en tur, hjemme i 9-tiden tenker jeg. Snakkes da :>

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...