Gå til innhold

FEATURE: Månedens ti anbefalte spill til mobil og nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ærlig talt, TO av 10 spill dere anbefaler er for Android, og ALLE er for iOS?

Hvilke nye Android-spill fra mai savner du i oversikten?

Skal vi se.

 

Rush Rally 2 ( ser veldig spennende ut på bildene) , Romancing Saga 2 (nytt kolosspill fra Square Enix), New Star Soccer G-Story ( New Star Soccer var et av de bedre fotballspillene, så veldig spent på hvordan dette er) for å nevne noen.

 

Enten får dere inkludere flere spill fra andre plattformer, eller så får dere gjøre noe med overskriften for dette begynner veldig å ligne på DinSide-journalistikk. Og det er ikke ment som et kompliment.

Lenke til kommentar

 

Ærlig talt, TO av 10 spill dere anbefaler er for Android, og ALLE er for iOS?

 

Det har vel vært sånn de siste 4-5 mndene nå, begynner egentlig å bli ganske latterlig.

Hei

Fram til og med artikkelen i mai så er rundt halvparten av spillene jeg har skrevet om i 2016 til Android.

 

Når det gjelder denne måneden så var ikke fordelingen like jevn, men jeg favoriserer ikke den ene plattformen over den andre. Gode spill er gode, uansett om det er Android eller iOS.

 

Romancing Saga 2 holder jeg på, den kommer trolig på neste måned (har rett og slett ikke rukket å spille det nok enda)

Det samme gjelder Rush Rally 2, som ikke kom før nå sist uke.

New Star Soccer har jeg ikke sett, takk for tipset!

Endret av gorsol
Lenke til kommentar

 

 

Ærlig talt, TO av 10 spill dere anbefaler er for Android, og ALLE er for iOS?

 

Det har vel vært sånn de siste 4-5 mndene nå, begynner egentlig å bli ganske latterlig.

Hei

Fram til og med artikkelen i mai så er rundt halvparten av spillene jeg har skrevet om i 2016 til Android.

 

Når det gjelder denne måneden så var ikke fordelingen like jevn, men jeg favoriserer ikke den ene plattformen over den andre. Gode spill er gode, uansett om det er Android eller iOS.

 

Romancing Saga 2 holder jeg på, den kommer trolig på neste måned (har rett og slett ikke rukket å spille det nok enda)

Det samme gjelder Rush Rally 2, som ikke kom før nå sist uke.

New Star Soccer har jeg ikke sett, takk for tipset!

 

Den er grei, kan forstå at Romancing Saga tar tid;)

 

Andre spill som kunne blitt testet er :

-Lifeline: Whiteout ( for øyeblikket den meste kjøpte nyheten i Play Store)

-Brothers: A Tale of Two Sons

-King of High Schools in Tokyo

-Pixel Soldiers, Gettysburg

-Flight simulator 2k16 ( det er så mange flight simulatorer der ute at det hadde vært greit å vite hvilke som egentlig er bra).

 

Kunne listet opp flere.

 

Om dere fortsatt kommer til å ha mange IOS-ekslusive spill (eller omvendt) så burde dere kanskje delt opp listen deres litt annerledes, hvor en side er for alle spill kompatible med Android, en for Windows og en for IoS, for det er egentlig svært lite interessant å lese om spill som ikke er kompatible med de enhetene man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...