Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Strippeklubber, hvordan fungerer det?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Hei

 

Jeg lurer på noen ting angående strippeklubber. Det er vel 18 års-grense right? Er dem veldig nazi angående å vise legitimasjon på at man er over 18 dersom det ser ut som det er sånn ca rundt den alderen? Er det mange strippeklubbber i Oslo? Hvor og hva heter dem? Har noen noen erfaring om strippeklubber som de vil dele? Er det noe lavere noen aldersårsgrense i andre land? F. eks. Danmark. Er 15 og har SYYKT lyst til å ta meg en tur på strippeklubb? Er det noen mulighet for det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De serverer alkohol på de stedene så de er veldig strenge. Det er også verdt å merke seg at de få strippeklubbene i Norge (jeg vet bare om String i Oslo) er veldig dyre. Det er for forretningsfolk fra utlandet. Jeg har hørt om folk som har brent av nærmere 100 000 på en kveld der.

 

Det er veldig sannsynlig at det er billigere og lettere å komme inn andre steder i Europa. Men det er ren gjetning. Du vil i alle fall ikke komme inn på en strippeklubb i Norge.

 

Bottom line: Hvis du virkelig vil på strippeklubb må du dra til et annet land.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
De serverer alkohol på de stedene så de er veldig strenge. Det er også verdt å merke seg at de få strippeklubbene i Norge (jeg vet bare om String i Oslo) er veldig dyre. Det er for forretningsfolk fra utlandet. Jeg har hørt om folk som har brent av nærmere 100 000 på en kveld der.

 

Det er veldig sannsynlig at det er billigere og lettere å komme inn andre steder i Europa. Men det er ren gjetning. Du vil i alle fall ikke komme inn på en strippeklubb i Norge.

 

Bottom line: Hvis du virkelig vil på strippeklubb må du dra til et annet land.

 

Ja, igrunn så hadde jeg ikke ventet meg noe annet. Da lurer jeg på om det noen som har vært på strippeklubber i andre land? Til sommerferien blir det nok en tur til Danmark uansett. Da lurer jeg på om det er noen mulighet der?

Lenke til kommentar
Er dette noe du antar eller noe du vet?

Det er en informert antagelse, da vanlige utesteder tar det ganske så alvorlig. Jeg ser ingen grunn til å tro at strippeklubber skulle være slappere med å kontrollere, siden det samme står på spill for dem, i tillegg til at det nok er noe mer "eksklusivt".

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
I kidnapper de deg nærmest inn, altså står folk som prøver å få deg inn liksom. Der bryr de seg ikke så mye om alderen din. Men alkohol og slikt er dyrere der enn andre utesteder. Men hva er det du er interressert i, egen lapdans, eller bare se på damene fra avstand?

 

Dette likte jeg! Dersom det er sant at de kidnapper deg inn så er det kanskje en sjanse. Alkohol driter jeg i. En lapdans hadde jo vært fett det men det koster jo sikkert flesk. Og jeg er jo ikke akkurat rik. Så altså, jeg vil bare inn å sikle på damene.

 

Oh by the way, inngangspris, noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Sist jeg var innom så kostet det meg under 50lappen, men øl var ganske dyrt og damene maste hele tiden om lapdance og andre private sesjoner, da det er sånne ting de tjener penger på.

 

Edit: Og dropp anonymitetsgreiene, er ingen skam å få seg en lapdance, ganske digg skal jeg si deg.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Sist jeg var innom så kostet det meg under 50lappen, men øl var ganske dyrt og damene maste hele tiden om lapdance og andre private sesjoner, da det er sånne ting de tjener penger på.

 

Edit: Og dropp anonymitetsgreiene, er ingen skam å få seg en lapdance, ganske digg skal jeg si deg.

 

Hvor gammel var du? Og hvor? Selv kommer jeg ikke til å kjøpe øl men kan jo hende jeg gir litt penger til jentene. Men 50 kroner? Nice. Du sier noe annet enn mange andre her i tråden. De sier at det er veldig strengt og dyrt osv. Du sier jo det motsatte? ? ?

 

Tror du jeg kunne komme inn som moden 15-åring? ;)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Jeg snakker om syden, ikke Norge eller Danmark. Jeg var over 18år. Og hvordan det kommer til å gå med deg kan ikke jeg svare på. Snakker kun om mine egne erfaringer.

 

Ah, ok. Regner med at det blir umulig å for meg å dra på noen strippeklubb før noen år til da :(

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
De jeg har vært på i Oslo har hatt 22 og 24 årsgrense. Også er de veldig strenge på hvordan folk er kledd.

 

På hvordan folk er kledd? Hvordan skal man være kledd?

Lenke til kommentar
Vil nok tro at de fleste strippeklubber er ganske strenge når det gjelder aldersgrense.

 

Om noen merker at de har sluppet inn en 15åring, vil de nok få det litt kleint med staten/politiet.

Det som er litt morsomt med den konklusjonen er at du antar at politiet i ALLE andre land er som i Norge, mange østeuropeiske land + mange andre land er det nok å stikke noen dollar til betjentene så er du fri for alt.

Lenke til kommentar
Vil nok tro at de fleste strippeklubber er ganske strenge når det gjelder aldersgrense.

 

Om noen merker at de har sluppet inn en 15åring, vil de nok få det litt kleint med staten/politiet.

Det som er litt morsomt med den konklusjonen er at du antar at politiet i ALLE andre land er som i Norge, mange østeuropeiske land + mange andre land er det nok å stikke noen dollar til betjentene så er du fri for alt.

 

I noen land må du stikke noen dollar ned i lommene på politiet ellers lager de problemer for deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...