Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd spillet enda? Ble litt irritert over at det ble utsatt fra 24 til 31, menmen - nå nærmer det seg jo igjen. Har sett varierende anmeldelser, men i hovedsak positive (typisk 8/10).

 

Spillet er utrolig kult, med mange styling muligheter og forskjellige løp. Bilene er fete og gode å kjøre. Vurderer faktisk å kjøpe det selv :hmm:

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt spillet på lefdal i bergen. Ser ut til å være eneste butikk som har det på lager.

 

Uansett, spillet virker ganske bra, Har ikke spillt noe serlig. Kontrollen var og kameravinkelen var veldig uvant, men det gikk ann å endre på i innstillingene. Ellers har spillet litt treg teksturlasting slik Gametrailers nevner, men ikke så mye at det blir irriterende, men slik at bygninger langt unna fremstår som ganske uskarp.

 

Byen er nydelig og utrolig detaljert, og ikke minst enorm, og dag/natt-moduset fungerer utmerket, i motsetning til BurnOut Paradise. Bilene er også svært detaljert, og grafikken er det i tilleg. Desverre trekker det ned at det ikke har antialias.

Bilene har en svært moderat skademodell, og selve kjøringen har et enormt arkadepreg.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd spillet enda? Ble litt irritert over at det ble utsatt fra 24 til 31, menmen - nå nærmer det seg jo igjen. Har sett varierende anmeldelser, men i hovedsak positive (typisk 8/10).

 

 

Jeg har kjøpt det og spilt det. Er ganske bra, ett av de bedre street racing spillene jeg har spilt. Bra grafikk på biler og by. Det er mye du kan gjøre med bilene, men blei litt skuffa over at det bare var rundt 4-5 stk frontbumbers, rearbumpers, sideskirt, spoilere, eksospotter osv. å velge i, men kan hende det kommer flere utover i spillet!? (tror egentlig ikke det).

Masse felger og sånt å velge i. Mange størrelser å velge mellom, man kan velge bredde på dekka, hvor mye gummi det skal være osv. Så kan man også ha forskjellige innstillinger/dimensjoner på dekka foran og bak. Alt i alt bra styling egentlig!

 

Det er 4 vanskelighetsgrader på løpene; grønn-gul-oransje-rød, der grønn er lettest og rød er vanskelig. Synes noen av løpene er ganske vanskelig, og har enda ikke prøvd meg på noen røde. Det noen forskjellige typer løp også.

 

Er kanskje rundt 20-40 biler å velge mellom, og 3-4 sykler.

 

En ting som irriterer meg er at lyktestolpene står helt fast, så blir litt irritert når jeg kræsjer :D

 

Spør hvis noen lurer på noe om spillet!? :p

Lenke til kommentar

Sjeldent at man trenger å bremse i svingene ja, hehe.. Men liker faktisk kjøreegenskapene bedre og bedre jo mer jeg spiller dette spillet! Jeg skjønner ikke hvorfor GameReactor norge ga det 6/10.

 

Vil også nevne Rate-My-Ride delen. Her legger du ut din egen bil på en slags online utstilling, som andre spillere gir en karakter fra 1-10 på. Kan bli sittende temmelig lenge og sjekke ut andres biler, er faktisk artigere enn det høres ut. :p

Lenke til kommentar

Her er et eksempel:

post-121454-1225448505_thumb.png

 

Bildet er hentet fra et av de offisielle screenshotene, så jeg antar det skal være slik.

Uansett, det er sikkert vanskeligere å se det hvis man spiller på TVskjerm. Jeg spiller på PC-skjerm, så jeg sitter jo mye nærmere skjermen.

 

Ellers har jeg følgende biler: volkswagen scirocco, Chevrolet Camaro og Ford focus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...