Gå til innhold

Sjekk tilbehøret til Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytteverdien i en "trådløs" lader seg jeg ikke helt det store i men fancy, ja... MP3-dingsen syns jeg var interissant! Kanskje og nok til å tippe meg fra One X og over på SGS3! Styr å skulle fikle med selve mobilen for å bytte sang, og ingen headset med kontroller på ledningen har noe god lyd (i mine øyne).

Lenke til kommentar

Nytteverdien i en "trådløs" lader seg jeg ikke helt det store i men fancy, ja... MP3-dingsen syns jeg var interissant! Kanskje og nok til å tippe meg fra One X og over på SGS3! Styr å skulle fikle med selve mobilen for å bytte sang, og ingen headset med kontroller på ledningen har noe god lyd (i mine øyne).

Se heller på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574650

Lyden er grei nok og den er trådløs og har funksjonsknapper (volum, spole, svare/legge på, +++).

Lenke til kommentar

Trådløs lader er fortatt en dryg ting når du har lite batteri , med de restriksjoner Samsung har på lavt batteri så blir det jo umulig å åpne mldappen og ringe , da må du jo bruke høytalertlf eller hansfree , mld greit nok la den ligge på ladematten det også litt drygt

Lenke til kommentar

"Den trådløse laderen fungerer på samme måte som en induksjonsplate."

Jeg vil fraråde alle å legge telefonen på induksjonsplater i håp om en fulladet telefon etter noen timer...

 

Jeg gleder meg veldig til å prøve ut telefonen og se hva den er god for. Det blir uten tvil en god oppgradering fra LG Optimus 2X. Håper batteritiden blir en del bedre enn konkurrenten HTC One X.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til å prøve ut telefonen og se hva den er god for. Det blir uten tvil en god oppgradering fra LG Optimus 2X. Håper batteritiden blir en del bedre enn konkurrenten HTC One X.

Skal ikke se bort fra at Optimus LTE2 blir en like god oppgradering...Ikke bare ser den penere ut, skjermen blir utvilsomt bedre enn Samsungs pentile AMOLED:

http://www.gsmarena.com/lg_announces_optimus_lte2_with_2gb_of_ram-news-4204.php

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til å prøve ut telefonen og se hva den er god for. Det blir uten tvil en god oppgradering fra LG Optimus 2X. Håper batteritiden blir en del bedre enn konkurrenten HTC One X.

Skal ikke se bort fra at Optimus LTE2 blir en like god oppgradering...Ikke bare ser den penere ut, skjermen blir utvilsomt bedre enn Samsungs pentile AMOLED:

http://www.gsmarena....m-news-4204.php

 

Hva hjelper det når den mobilen kun er beregnet for Korea?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

S-Pebble er kanskje den tåpeligste ideen noensinne. Dette er altså en mp3-spiller til telefonen. Du har jo alltid telefonen med deg og den gjør utvilsomt en bedre jobb enn S-Pebble til å spille musikk. Hvorfor kunne det ikke bare vært en fjernkontroll?

 

Til trening kanskje? Er ikke alltid gunstig å drasse rundt på mobilene (spessielt nå som de er såpass store)

Lenke til kommentar

Til trening kanskje? Er ikke alltid gunstig å drasse rundt på mobilene (spessielt nå som de er såpass store)

 

Til trening er en iPod nano eller shuffle et MYE bedre valg. Da slipper du å være avhengig av en bestemt telefon for å kunne overføre sanger. S-Pebble MÅ kobles til en S3, mangler skjerm, trenger spesialkabel for lading og overføring (hvorfor ikke wifi/bluetooth?) og er stor og klumpete iforhold til konkurrentene. Hvis de absolutt ville lage en phone-gadget kunne de i det minste gjøre den om til en klokke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...