Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] GTX 970 Lav FPS


Anbefalte innlegg

Hadde problemer med 980en min for en tid tilbake å da hjalp det å laste ned dette programmet for å få fjernet driverene helt å installere de på nytt igjen. Satt å spillte Borderlands 2 som burde være en piece of cake for et 980 å kjøre, men fikk massive fps drops ned mot 20 tallet. Etter jeg fikk fjernet driverene helt å installert siste driver så fikk jeg stabile 120fps i Borderlands 2 igjen.

 

Kan jo være verdt et forsøk :)

Tror desverre ikke att det fungerte takk for at du prøvde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noe Flere Forslag?

:O 

Var det sånn før du skiftet skjermkort? Du spillte jo Minecraft før, kanskje du har noen screenshots fra da du brukte ditt gammle skjermkort som viser FPSen? Du kan jo evnt. bytte til det gamle for å se om du har mer på det. Om du da har mer, så vil jeg tro det er noe galt med ditt nye skjemrkort. Du har jo enda angre rett + at jeg vil tro at garantien dekker dette?

(Jeg skjenner Espion191 i virkeligheten, så det er derfor jeg vet at han har angre rett og sånt)

Lenke til kommentar

 

Ingen som har noe Flere Forslag?

:O 

Var det sånn før du skiftet skjermkort? Du spillte jo Minecraft før, kanskje du har noen screenshots fra da du brukte ditt gammle skjermkort som viser FPSen? Du kan jo evnt. bytte til det gamle for å se om du har mer på det. Om du da har mer, så vil jeg tro det er noe galt med ditt nye skjemrkort. Du har jo enda angre rett + at jeg vil tro at garantien dekker dette?

(Jeg skjenner Espion191 i virkeligheten, så det er derfor jeg vet at han har angre rett og sån)

 

Jeg er ganke sikker på at det ikke er skjermkortet fordig det har vært sånn her før tror jeg, men har bare ikke tenkt over det før nå.

Lenke til kommentar

Du har ikke helt fantastisk trege harddisker og et antivirus som står på realtime-scan?

akk nå har jeg lakt meg men det er det første jeg skal sjekke I morra kjører MSE eller hva det nå heter fra Microsoft I værtffall og har hat problemer med det før, I forhold til at det har hindret meg I og starte masse spill fordig det bare "følte for og slette ett av det viktigste filene" Endret av Espen191
Lenke til kommentar

Hva gjorde du på kontrollpanelet da? Sikkert noen andre som vil vite det :)

Gjore dette:

 

 

1. Install newest nVidia drivers. 2. Go to nVidia control panel -> 3D settings -> manage 3D settings -> global settings 3. Set "Maximum pre-rendered frames" to some bigger value e.g "4" and Click "Apply." *4. You may additionally set "Vertical sync" to "adaptive" and "Power management mode" to "Prefer maximum performance", it should help.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at du fant flaskehalsen!

Flirringen kommer sannsynligvis fordi det er avvik mellom hvor mange bilder datamaskinen genererer, og hvor mange bilder skjermen viser. Sett heller innstillingene til å vise tilsvarende hertz du har på skjermen, eventuelt test om du kan slå på igjen Vertical Sync som gjør jobben for deg.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Flott at du fant flaskehalsen!

 

Flirringen kommer sannsynligvis fordi det er avvik mellom hvor mange bilder datamaskinen genererer, og hvor mange bilder skjermen viser. Sett heller innstillingene til å vise tilsvarende hertz du har på skjermen, eventuelt test om du kan slå på igjen Vertical Sync som gjør jobben for deg.

Da er mitt spørsmål er dette da noe jeg Gjør I Windows? elleri nvidia kontrollpanel? Da både Minecraft og Gta har det og jeg lurer på om det egentlig er flimring hele tiden men at jeg ikke ser det før jeg går inn I spill?

Kan det ha noe og si at jeg bruker Vga til Dvi-I?

Tenker og kjøpe meg en mini displayport til hdmi (har 3 utganger I skjermkortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...