Gå til innhold

Din beste south park episoden din? den du lo mest av?


Anbefalte innlegg

Hvilken south park episode syns du er best?

 

Jeg fikk latterkrampe av denne NB!

sensurert! kan være støtende for noen!

 

 

http://www.southpark...o-jesse-jackson

 

lol

vinne en sånn bil så hva det "Who anoying you"

også var det "N GARRS"

så sa han "Niggars" men hvar "Naggars" Fikk laterkrampe

Og nei jeg er ikke rasist!

 

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen blir mange. Noen av de jeg har sett mest er vel: Fun with veal, The Tooth Fairy's Tats 2000, Christian Rock hard (Gieeef en CD), How to eat with your butt, Douch and turd, and wallmart.

 

Av nyere episoder, lice greiene, pee og overlogging. Elsket jo så klart wow episoden når jeg spilte wow selv.

 

Edit: Også så klart casa bonita, faen så bra!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å plukke ut en episode av så utrolig mange bra, men jeg er nok enig med Iskall.

 

Definitivt Scott Tenorman Must Die (Episode 4, Sesong 5)

 

 

Fantastisk quote fra episoden, skjult for de som ikke har sett den enda :)

 

Cartman: Mm, your tears are so yummy and sweet!

Kyle: Dude, I think it might be best for us to never piss Cartman off again.

Stan: Good call.

Cartman: Oh, the tears of unfathomable sadness! My-yummy!

[licks the tears off the table and off Scott's face]

Cartman: Mm-yummy, you guys!

 

 

Edit:

Dette klippet fra "An elephant makes love to a pig" fra sesong 1 er også ganske priceless, spesielt på slutte når 'big Stan' overrasker Jesus

http://www.southparkstudios.no/clips/103538/ba-chomp-ba-chewy-chomp

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så en festlig episode som parioderer filmer som Criminal Minds, der Cartman på et eller annet vis går inn for å være vikarlærer for en skoleklasse i "the hood" med bare latino-gangsters som ikke har noen fremtid og bare bråker med lærerne. Han gjør seg om til en slags 70-talls gubbe med kraftig hentesveis, og pålagt latin-amerikansk aksent.

 

Og de pøser på med alle klisjeene om den bråkete kule gutten som egentlig bare vil bli sett, den gravide hysteriske 16-årige latina-jenta osv. Også snur han seg hele tiden vekk fra klassen og sier "HOW CAN I REEECH THESE KEEEEEEEDS".

 

Han lærer dem at den eneste fordelen hvite amerikanere har over latinoene er at de er bedre på å jukse. Så han lærer dem alt han kan om juksing på eksamen, og hele klassen passerer med straight A's og han blir helt i byen.

 

Episoden fra Season 1 om Mecha-Streisand er også rent nerdegull. For oss som liker japanske monsterfilmer med skuespillere i teite gummikostymer.

Og Let's Fighting Love, der guttene lever seg litt for langt inn i en anime-serie om ninjaer når de får kjøpt "ekte ninjavåpen" hos en luguber selger på et loppemarked, og tegnestilen endres til anime med japansk tullemusikk og hele pakka.

 

Og stakkars butters som får en ninjastjerne i øyet men ikke får lov å si det til noen så han prøver å late som ingenting selv om han mister masse blod hele tida. Og et fint nikk til den amerikanske dobbeltmoralen, der alle foreldrene freaker helt ut fordi cartman viser penisen sin, ikke fordi ungene springer rundt og skader hverandre med skarpe våpen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...