Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vilt billig! Starttour er vel et pakkereise seleksap, så da er det med hotel og bamseklubben på kjøpet :p?
Nei, det er kun fly, alle store charterselskap selger også rene flyreiser for å fylle opp flyene.

 

For 1200,- ekstra får du uspesifisert hotell i 2 uker, eller 1700,- ekstra for trestjerners hotell som ser bra ut. Og når man har kommet seg til Thailand er prisnivået lavt.

 

Husk at høy nattemperatur og luftfuktighet gjør at man trenger AC der om man skal sove.

Lenke til kommentar

Sitter faktisk på hotell i beijing nå fin by, fikk veldig billig.

 

til dere som vurderer Aeroflot (SU) så vil jeg i alle fall ikke satt meg inn i et SU fly.

også ving (DK) til Phuket er forferdelig. for å sette seteplassen litt i perspektiv, kan jeg fortelle at DK flyr Airbuss330 til Phuket disse flyene tar 400Pax, SAS flyr også A330 rundt omkring i verden , disse flyene tar 260, you do the math;)

Lenke til kommentar
Sitter faktisk på hotell i beijing nå fin by, fikk veldig billig.
Hvilket hotell? Var selv i Beijing forrige helg og glemte mitt andesertifikat fra Quan Ju De på Days Inn Forbidden City. :-(

 

Ellers imponerte Terminal 3 på flyplassen stort. At verdens største terminal kan være så åpen og oversiktlig er utrolig, dit må mange dra på studietur.

Lenke til kommentar

Jeg ligger på prime hotell ikke så langt fra forbidden city, har ikke vært der enda, skal dit i dag eller i morgen.

 

ja enig i at terminal 3 var imponerende. Kunne ikke Osl tenkt i samme rettning, heller overdimensjoner enn å måtte bygge på stygge avstikkere senere:/

Lenke til kommentar
ja? gjorde ikke du?:p
Duh, jeg måtte hjelpe drosjesjåførene å finne frem selv om jeg ga dem en lapp med navnet på hvor jeg skulle på kinesisk. I sidegatene til Wangfujing får man det utroligste av fast food.

post-18989-1210537908_thumb.jpg

 

Grillet skorpion eller havhest på pinne for eksempel...

post-18989-1210539505_thumb.jpg

 

Verdens største LED på The Place som man kan se etter solnedgang, ellers kjedelig shoppingsenter.

http://gizmodo.com/gadgets/led-screen/worl...tank-297359.php

 

T-banen er enkel å bruke, og det er bedre å se muren ved Mutianyu enn ved Badaling. Og husk at alle som tar kontakt med deg på gaten og sier de ønsker å trene seg på engelsk vil etter at de har fått din tillit prøve å få seg inn et sted hvor du blir loppet.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
T-banen er enkel å bruke, og det er bedre å se muren ved Mutianyu enn ved Badaling. Og husk at alle som tar kontakt med deg på gaten og sier de ønsker å trene seg på engelsk vil etter at de har fått din tillit prøve å få seg inn et sted hvor du blir loppet.

 

 

ja, har dessverre ikke prøvd Tbanen enda, kommer nok ikke til å gjøre det heller reiser hjem i morgen, vi bare dro til badaling vi... Å JA JEG HAR MERKET DET MED FOLK SOM ER "HYGGELIGE" FOR Å TA PENGA DINE TAKK, sitter her med 2 bilder noen studenter skal ha malt for å støtte noe:P ...

Lenke til kommentar

PlatinumFlyer, virker som du har flydd litt C class, har du flydd C class med sas? og hvilket selskap syns du er best å fly C class med evt?

 

flydde selv C class med sas til beijing og det var deilig, har også tidligere flydd C class med sas til Nyc og noen mener sas har den beste c classen , hva syns du?

Lenke til kommentar

Aimax - ja, jeg har fløyet C-klass med SAS...

 

Tror nok dessverre ikke mange synes SAS har den beste C-klassen. dessverre. Virgin Atlantic har en kjempeflott C-klasse, so does Singapore Airlines(SQ). Til USA vil jeg nok fly C-klasse med Continental - da den strekker seg mot F. Merk at F-klasse er "bedre enn" C-klasse, og blir et annet produkt igjen. SAS har ikke F-klasse.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...