Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en løsning som kan fortelle meg batteristatus på bluetooth-enheter. Gjerne i form av widget eller Tasker-variabler. Rask googling forteller meg at iOS og LG G4 har dette innebygd, men jeg klarer ikke finne noe slikt til f.eks min Nexus 5X.

 

Jeg har dette på Huawei Y6. Men det er avhengig av blutooth avspiller. XTZ Divine hodetelefon viser batteriprosent på skjerm, men ikke Buddy jensen eller Harman Kardon Onyx.

 

Så jeg antar at det er avhengig av avspiller og ikke mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et off-topic oppfølgingsspørsmål: Hvordan vet man om et headset støtter det før kjøp? Produsenter er ytterst sparsomme med så tekniske detaljer på folkelige produkter som headset.

 

Batteriprosent på skjerm er vel ikke det største issuet, ofte har man en indikasjonslampe som viser om det er lite eller nok strøm, iaf på Buddy.

 

Men Xtz Divine har iallefall batteriprosent på mobilskjerm. Eller et batterisymbol med minskende nivå er det vel...

Lenke til kommentar

..e lita krise...

Har en Honor7 som har fungert optimalt frem til nå - nå sliter jeg litt med batteriet som plutselig tappes ekstremt fort, si 1-2 timer etter fulladet. Restart hjelper, men etter en dag`s bruk er den igang med supertapping igjen..

 

Prøver å lese av hva so mfaktisk suger batteri uten å bli noe klokere av det...ser ut til at det er selve grunnprogramvaren som drar mest.

 

Erfaring med dette, tips?

Vil nødig gjøre factory reset.

Lenke til kommentar

Erfaring har dere med data recovery når det kommer til mobil? nå snakker jeg om et par bilder som er slettet fra "intern" minne, ikke SD-card osv.

 

Altså tingen er, la oss si 100 bilder er slettet, om jeg da skulle installere en app som skal klare å hente slettet elementer tilbake, vil den da skrive over disse bildene, da mobil vil se disse 100 slettete bilder som ledig plass, right?

 

Forståelig nok om det er en stund siden så er sjanse så si 0.

Men om det er nylig?

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Har lagt min iphone 5 i skuffa og kjøpt meg P9 lite.

 

 

 

Hvordan styrer jeg hva som skal lagres på minnekortet. Har kjøpt meg et sandisk 16gb.

 

Tenkte og bruke dette til spotify offline og bilder etc.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...