Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg har sjelden opplevd at det har skjedd noe spesielt bra når jeg har lagt til damer sånn. Går an å prate med damer uten å gifte seg med dem med en gang.

 

Noen (de fleste) damer liker å prate uten at det trenger å bety noe.

 

Jeg ville heller satset på at de felles vennene deres har en eller annen fest som dere begge er på og tatt det videre derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biologisk sett skal menn spre sæden sin, ikke kline med 100 forskjellige damer.

Fuck biologien. Selv skal jeg sterilisere meg (og fryse ned litt sædceller først), så jeg slipper å bekymre meg så altfor mye (ikke det at jeg skal bruke kondom pga kjønnsykdommer).

 

Men ja, har man bestemt at man ikke skal få seg laid, så er det lettere å kline med 100 personer. Litt paradoksalt at jo større deal det blir, jo mindre får man. Sikkert en del menn som har 100 hotte damer man kunne ringt bortom, men han har sikkert også mistet spenningen.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Siden vi snakker om biologi, så er det også et visst press fra biologisk hold at man skal ønske å holde sammen i et par, da dette er en fordel for avkommet. Dette matcher til en viss grad også kvinnens strategi, da hun gjerne har hatt fordel av en make som man kan livnære avkommet ilag med.

 

Verden er litt for kompleks til at simplistiske forsøk på å spekulere i evolusjon nødvendigvis har noe for seg - man glemmer en del faktorer.

 

...og for det semi-off-topic innlegget så skylder jeg på øl.

Lenke til kommentar

Så da var jeg på "date" i dag, men fy så kjedelig. Hun her var virkelig fin, men hver gang jeg prøvde å eskalere, så trakk hun seg unna. Jeg prøvde også med to skritt tilbake igjen og ett forover hver gang, men neida. Dette her fungerer på sånn 95 % av jentene jeg møter (i alle fall for kyss), men ikke på henne. Så kjedelig

 

Edit: På facebook virket det som om hun kunne ha kjæreste, men det var ikke sikkert. Kanskje derfor

Endret av logaritmemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå kommet til det som jeg vil beskrive som ett toppkt i min karriære. Nedlegger stort sett alle bytter jeg plukker meg ut, og har opparbeidet meg en enorm selvsikkerhet både med og rundt damer. Har fått ett helt nytt mindsett. Og løvinner som er i toppen av skalaen min, som jeg tidligere såvidt turte og se på, faller enkelt på byens lokale vannhull.

 

Lurer på hvor lenge det varer og hvor skada jeg blir av det at jeg mer og mer ser på damer kun mtp kilopris, og ikke noe mer enn EN heftig natt sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er evig med lydbøker om det :p

 

På den gamle ipoden min har jeg timesvis med David D. stuff. Ganske greit å ha på øret siden man ikke trenger å se på det meste.

 

 

For meg er romaner og sånne ting bortkastet tid. Så lenge jeg ikke lærer noe av det jeg hører/ser på, så er det bortkastet tid.

Kuttet ut tv og spilling i jula til fordel for youtube videoer. Er mye bra, og mye repetering, men man må ofte repetere en del ting for å få det inn i hodet. Elliott Hulse har mye bra. Tyler har også mye bra, men ser på han med et halvt øye :p

 

Etter en av de siste videoen til Tyler har jeg begynt å følge Tai Lopez. Ganske bra. Der handler det ikke noe om sjekking bare.

 

Michael Sartain har også en del morsomme ting, og litt andre synspunkter på sjekking. Han setter veldig pris på friend-zone bla.

 

 

 

 

 

Edit: Legger til den videoen til Tyler hvis dere ikke har sett den.

https://www.youtube.com/watch?v=F_9bwjhhBNw

Endret av hfthomas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja, festival i går. Deilig når man slipper å sjekke opp og det bare kommer rekende på ei fjøl. Enda bedre at hu bodde 150m unna festivalen :p

 

Merkelig var det også, da vi dro sa hun at jeg kunne bli med hun hjem, men at det ikke kom til å skje noe mer. 15 min senere ble jeg nærmest overfalt før vi i det hele tatt hadde kommet oss inn og telte vel opp en 3-4 økter i løpet av natta hvor det bare var tilfeldigheter som ikke førte til at den første hadde skjedd i bakgården der hun bodde :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite leven i denne tråden om dagen.

 

Jeg har igrunn funnet ut at jeg gamer bedre på egenhånd, enn og legge opp til "tyler" osv sine spill. Men det er vel kanskje fordi jeg har utviklet meg såpass sosialt sett at det er lettere og spille spillet mens man spiller det, enn bestemme alle trekk på forhånd..

 

 

Btw, noen her inne som veit åssen man fjerner mascara fra putetrekk ? :p Ja, har kokvaska shiten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite leven i denne tråden om dagen.

 

Jeg har igrunn funnet ut at jeg gamer bedre på egenhånd, enn og legge opp til "tyler" osv sine spill. Men det er vel kanskje fordi jeg har utviklet meg såpass sosialt sett at det er lettere og spille spillet mens man spiller det, enn bestemme alle trekk på forhånd..

 

 

Btw, noen her inne som veit åssen man fjerner mascara fra putetrekk ? :p Ja, har kokvaska shiten!

Pm når du finner det ut

Lenke til kommentar

Lite leven i denne tråden om dagen.

 

Jeg har igrunn funnet ut at jeg gamer bedre på egenhånd, enn og legge opp til "tyler" osv sine spill. Men det er vel kanskje fordi jeg har utviklet meg såpass sosialt sett at det er lettere og spille spillet mens man spiller det, enn bestemme alle trekk på forhånd..

 

 

Btw, noen her inne som veit åssen man fjerner mascara fra putetrekk ? :p Ja, har kokvaska shiten!

Du har nok dessverre fiksert mascaraen og kommer trolig aldri til å få den av. Neste gang så får du prøve å ikke choke henne så hardt at tårene spruter og mascaraen renner.

 

Oksegallesåpe eller zalo hadde kanskje virket hvis du ikke allerede hadde kokevasket trekket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har igrunn funnet ut at jeg gamer bedre på egenhånd, enn og legge opp til "tyler" osv sine spill. Men det er vel kanskje fordi jeg har utviklet meg såpass sosialt sett at det er lettere og spille spillet mens man spiller det, enn bestemme alle trekk på forhånd..

 

Bra at du har funnet din egen stil.

 

Det snakkes mye om "modellering", altså "kopiere" andre, men det er jo ingen som er en tro kopi av en annen. I beste fall greier man å kopiere noen knep her og der, dette er min erfaring. Gjør det som fungerer for deg og drit i det som ikke fungerer

Lenke til kommentar

 

 

Tips til gode lydbøker? Ikke nødvendigvis innen temaet sjekking, men generelt psykologi osv.

Liker å ha noe på øret når jeg trener, går til jobb osv, men er så lei av romaner... Må ha noe jeg faktisk lærer noe av.

50th Law

The War of Art

The Six Pillars of Self-Esteem

The Ultramind Solution

 

50th law? Er ikke det 50 cent?

 

Er om 50th Cent, men Robert Green har skrevet den.
Lenke til kommentar

 

 

 

Tips til gode lydbøker? Ikke nødvendigvis innen temaet sjekking, men generelt psykologi osv.

Liker å ha noe på øret når jeg trener, går til jobb osv, men er så lei av romaner... Må ha noe jeg faktisk lærer noe av.

50th Law

The War of Art

The Six Pillars of Self-Esteem

The Ultramind Solution

50th law? Er ikke det 50 cent?
Er om 50th Cent, men Robert Green har skrevet den.

Ah. Ligger hvertfall på spotify innlest av 50 cent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...