Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

 

Du trenger ikke mer enn 1080p og 60 Hz i alle fall, siden det er absolutt max en konsoll greier å levere.

 

Av di nyare konsollane som XO og PS4 er det ikkje noko problem for di å levere 1080p og 120fps. Det kommer egentlig ann på kva grafikk-nivå spillutvikler vil legge seg på.

 

 

Hæ? Hvilke spill er over 60 FPS på moderne konsoll?

Lenke til kommentar

 

 

Du trenger ikke mer enn 1080p og 60 Hz i alle fall, siden det er absolutt max en konsoll greier å levere.

 

Av di nyare konsollane som XO og PS4 er det ikkje noko problem for di å levere 1080p og 120fps. Det kommer egentlig ann på kva grafikk-nivå spillutvikler vil legge seg på.

 

 

Hæ? Hvilke spill er over 60 FPS på moderne konsoll?

 

 

Specsa tilseie at di lett kunne kjørt spill på 1080p og 120fps. Dvs at eg ikkje er enig i den maks-grensa du legger til grunn.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du trenger ikke mer enn 1080p og 60 Hz i alle fall, siden det er absolutt max en konsoll greier å levere.

 

Av di nyare konsollane som XO og PS4 er det ikkje noko problem for di å levere 1080p og 120fps. Det kommer egentlig ann på kva grafikk-nivå spillutvikler vil legge seg på.

 

 

Hæ? Hvilke spill er over 60 FPS på moderne konsoll?

 

 

Specsa tilseie at di lett kunne kjørt spill på 1080p og 120fps. Dvs at eg ikkje er enig i den maks-grensa du legger til grunn.

 

 

Nevn et spill, da.

Lenke til kommentar

Jeg tror det han mener er at konsollene teknisk sett er i stand til å klare 120fps hvis spillutviklerne ofrer bildekvaliteten. Men det kommer aldri til å skje da de er (eller pøver å være) "grafikkhoremaskiner". De kommer heller til å tippe mot 30 og lavere.

Endret av sedsberg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det han mener er at konsollene teknisk sett er i stand til å klare 120fps hvis spillutviklerne ofrer bildekvaliteten. Men det kommer aldri til å skje da de er (eller pøver å være) "grafikkhoremaskiner". De kommer heller til å tippe mot 30 og lavere.

 

Nettopp. Jeg burde spesifisert at en moderne konsoll greier mer enn 1080p60 på moderne AAA-spill hvis den ofrer bildekvaliteten. Men det kommer aldri til å skje. Klart, indie-spill som du kan laste ned på PSN er en annen sak. Eller... kjører de også bare på 1080p60?

Lenke til kommentar

Kjem ikkje i farten på nokon spill til PS4 som kjører over 1080p og 60fps eller har gått ut å sagt at di skal nå 1080p og 120fps, men eg reknar med at vi kanskje vil få sjå spill som går for 1080p og 120fps til PS4.

 

Bildekvalitet har da lite med grafikksminke å gjere.

 

Når det kommer til monitor er stort sett 1080p og 60fps meir enn greit nok, men sjølv ville eg teke steget opp til 1080p og 120fps.

Lenke til kommentar

 

 

Du trenger ikke mer enn 1080p og 60 Hz i alle fall, siden det er absolutt max en konsoll greier å levere.

Av di nyare konsollane som XO og PS4 er det ikkje noko problem for di å levere 1080p og 120fps. Det kommer egentlig ann på kva grafikk-nivå spillutvikler vil legge seg på.

Hahaha var litt deppa idag, så takk for denne vitsen :) skal ikkje så mye til

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...