Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matteeksamen 2009 10. klasse - Forbered deg her.


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Har eksamen på onsdag, fikk 4 på tentamen.

Er eksamen veldig mye vanskeligere eller omtrent det samme bare at det er en sensor som retter?

 

Det er svart på tidligere i innlegget. Nei, det er akkurat som en tentamen men det er strengere og at det er en sensor som retter den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er at vis du skriver stygt eller glemmer noe vil ikke sensor bry seg de vil bare sette feil

 

 

og det er lit strengere og vanskligere kjenner en gutt som gikk ut ifjord han sa at alle de som fikk 5'er på kortet fikk 4 på den

Lenke til kommentar
Oppgavene skal være omtrent like vanskelige. Hvis du har slurvefeil tenker læreren din: "Åja, men dette vet jeg jo at han EGENTLIG kan," og setter et halvt poeng. En sensor ville gitt 0 på den samme oppgaven. :)

 

Jeg hadde blingset på en oppgave hvor det var en som skulle pante flasker i fjor, og glemt å telle med at det skulle være 42 flasker.

 

Fikk den tilbake med full pott og påskriften: "Riktig svar er *hvaenndetvar*, men du får poeng fordi jeg går ut i fra at du antok at han ikke pantet alle flaskene."

 

:innocent: Det gjør vel sensor også?

Lenke til kommentar
Oppgavene skal være omtrent like vanskelige. Hvis du har slurvefeil tenker læreren din: "Åja, men dette vet jeg jo at han EGENTLIG kan," og setter et halvt poeng. En sensor ville gitt 0 på den samme oppgaven. :)

 

Jeg hadde blingset på en oppgave hvor det var en som skulle pante flasker i fjor, og glemt å telle med at det skulle være 42 flasker.

 

Fikk den tilbake med full pott og påskriften: "Riktig svar er *hvaenndetvar*, men du får poeng fordi jeg går ut i fra at du antok at han ikke pantet alle flaskene."

 

:innocent: Det gjør vel sensor også?

 

Jo'a, selvfølgelig. :p

Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig lov å ha med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon?

 

 

Det blir to deler i år og så

 

Del 1

Hjelpe midler:

Passer

Blyant

Penn

Linjal

Gradskive

ETC.

 

Del 2

Alle hjelpemidler(ikke verbale verktøy(Internett,Mobil og sånt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...