Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Melanotan erfaringer


Meg :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en eks på død og liv skulle prøve det der for en del år siden. Endte opp med kvalme og oppkast, samt at brunfargen ble veldig flekkete og ujevn. Et nøkternt bruk av solarium er nok heller å anbefale.

Oi, det er ikke bra. Det kan være pga feil bruk og feil dosering. Jeg har selv brukt og ikke opplevd annet enn å bli letter brun når jeg soler meg.

Lenke til kommentar

Husker en eks på død og liv skulle prøve det der for en del år siden. Endte opp med kvalme og oppkast, samt at brunfargen ble veldig flekkete og ujevn. Et nøkternt bruk av solarium er nok heller å anbefale.

Oi, men det var ikke bra! Kanskje det var pga feil bruk og feil dosering. Jeg har aldri opplevd noe annet enn at jeg har blitt lettere brun når jeg soler meg.

Lenke til kommentar

All bruk av dette stoffet er feil bruk og feil dosering så lenge det ikke er tilstrekkelig testet. Du har ikke oversikt over hva du kommer til å oppleve som følge av bruken.

Jeg har brukt dette i korte perioder i 8 år. Og fulgt doseringen til en australsk lege og forsker på produktet. Om det er så veldig lurt er en annen diskusjon. Nå er temaet her om erfaringer av de som bruker/ har brukt.

Lenke til kommentar

Hvorfor spør du om erfaringer når du bare har positive erfaringer selv? Høres ut som om du selger dritten.

Er ingen spesiel forumbruker. Jeg er bare nysgjerrig på hva andre har erfart med dette. Bare fordi jeg har erfaring med det betyr da ikke at jeg selger dette el hva som antyder.

Denne tråden handler om erfaringer!

Lenke til kommentar

Det er mange år siden jeg fant dette. Men det het EpiTan før. Nå har de en side med nytt navn, www.clinuvel.com... Men det er ikke melanotan slik vi i Norge kjenner det. Dette er blitt testet og laget et et nytt forbedret stoff som passer til et implantat på størrelse med et riskorn. De behandler forex mennesker med vitiligo.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke til nå brukt ordet farlig noe sted i denne tråden. Men ville du vært enig hvis jeg påsto at jeg aldri hadde sagt at dette stoffet var farlig? Det ville vært ganske sleipt av meg, ikke sant?

Å spore av emnet gidder jeg ikke komentere.

Hvis du vil kverulere og krangle kan du ta det et annet sted. Prøve å holde tråden rent for tema.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...