Gå til innhold

Redigeringsprogram for GoPro filmer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg filmer også mye med GoPro og andre kamera! Hvis du har mac vil jeg anbefale imovie det er enkelt og bra redigeringsprogram! Med kule både lydeffekter, tekst og andre effekter. Du kan også prøve final cut pro gratis for en måned for litt mer avansert redigering.

 

Håper du finner det som passer deg :-)

Takk for tips. :)

Er Final Cut Pro nesten som iMovie?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hei! Jeg filmer også mye med GoPro og andre kamera! Hvis du har mac vil jeg anbefale imovie det er enkelt og bra redigeringsprogram! Med kule både lydeffekter, tekst og andre effekter. Du kan også prøve final cut pro gratis for en måned for litt mer avansert redigering.

 

Håper du finner det som passer deg :-)

Takk for tips. :)

Er Final Cut Pro nesten som iMovie?

Ja men det er mer avansert! Jeg har begge selv og liker imovie best hvis det er små prosjekter som ikke trenger terning kast 6, mens final cut bruker jeg på de litt større prosjektene, det er ikke så veldig vanskelig når du får satt deg inn i det, finnes masse youtube videoer som viser hvordan du gjør forskjellige ting. :-)

Endret av Nordlanshjelp98
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Cyberlink's power director 13 ente jeg opp med... Da jeg fikk tak i en rabatt kupong som ga 30% avslag på prisen... Dette er downloaded versjon, ingen CD... Reg nøkkel blir sent til deg på mail...

 

Nedlasting og registering gikk knirkefritt

 

Se review her : http://video-editing-software-review.toptenreviews.com/

 

 

Har bare tatt to opptak med GoPro kameraet montert på hjelmen så langt (kjøpte det for under en uke siden) og er overhodet ingen ekspert i dette programmet, men selv for en noob som meg var det enkelt å klippe og lime, legge inn tekst, overganger, legge på musikk osv og mulig det er feil, at hvis en noob klarer det så er det ikke mye verdt, men såvidt jeg kan se har programmet en hel haug med avanserte innstillinger man kan tukle med for de som ønsker det... Og det var lett å begynne å bruke det... (Har prøvd programmer som tok vekk det lille motet jeg hadde så fort jeg startet det, og etterlot meg med følelsen at jeg måtte tilbringe minst fjorten år med intens skolegang og ofre all fritid for å lære det, og da kun ha lært basic....)

 

Også koster programmet (downloaded, not CD) knappe 300 kroner og det må det da være verdt? Cyberlink er jo et ganske kjent selskap og har vært med en stund, så det er vel ingen fare for at de blir borte over natta...

 

Har Corel video studio pro X2 på jobben og det er treeeeeeeegt i forhold... Tar år og dag bare å starte det programmet og man rekker å se siste episode av Orange is the new black mellom hver ting man drister seg til å redigere i det programmet... Enda maskinen jeg redigerer på er temmelig godt spekket... (Egentlig hadde jeg tenkt å "tyvelåne" dette programmet da jeg ikke er tilkoblet nettet på den maskinen jeg bruker på jobben, men det var like tregt på min hjemme maskin så jeg slettet det med en gang, til tross for at min hjemme PC har 16 GB ram, åtte kjernes prosessor og det siste grafikk kortet.....) Ikke for at jeg ikke har lyst til å se en episode av Orange is the new black, men rett og slett fordi det hadde vært hyggelig å blitt ferdig med redigeringen i løpet av en uke ihvertfall, og det betviler jeg at dette programmet fra corel klarer...

 

Så jeg søkte litt, og fant, cyberlinks sitt program, som so far ser og kjennes helt OK ut.. Får jobben gjort og er bruker vennlig selv for noobs... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...