Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen ganger hvis jeg skal laste opp til Youtube så må jeg skru WiFi av og på før den vil laste, ellers står det bare "pending". Googlet og så at flere hadde samme problemet. Er det noe jeg kan gjøre uten å sende inn telefonen (jeg vil heller bare skru det av og på, for meg er det mindre stress enn å sende fra meg telefonen :p ) ?

 

Ellers er jeg fornøyd med telefonen.

Hadde et problem med at den restartet seg som en villmann hver gang jeg brukte kart og GPS, men googlet det også og fant ut at det var et problem med siste oppdateringen av Maps, så slettet den og etter det har den fungert helt fint.

Lenke til kommentar

Har blitt mindre og mindre fornøyd med Sensationen min etterhvert! Den har begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv... Hadde ikke forventet dette av fjorårets toppmodell fra HTC. Telefonen er heller ikke gamlere enn litt over ett år. Byttet nylig abonnement til Telenor Komplett M med binding i ett år, så jeg får dessverre ikke byttet mobil før til neste sommer/høst. Har da tenkt litt på Apple pga. det enkle grensesnittet. Har ikke hatt erfaringer med Apple og iPhone før og ønsker derfor tilbakemeldinger fra dere! :thumbup: Stemmer det at iPhone er så "smooth" som den er og bruker lite prosessorkraft pga. det enkle grensesnittet, eller er det bare jeg som tar feil? Hvis det da evt. blir et iPhone kjøp så vil jeg tro at det blir iPhone 5s eller hva etterfølgeren til iPhone 5 kommer til å hete. To andre grunner til at jeg muligens vil bytte er pga. skjermen (ikke pga. skjermstørrelsen, men pga. skarpheten og fargene) og oppdateringer. På iPhone vet jeg at man er sikret oppdateringer i laaaang tid, noe som ikke er tilfellet hos Android. Det eneste som har virket "dårlig" for min del på iPhone 4S er skjermstørrelsen (3,5") og baksiden av telefonen (glass flate): Men ifølge ryktene skal jo iPhone 5 få både 4" skjerm og bakflate i annet materiale enn glass. :w00t: Og ifølge GSMarena så skal også iPhone 5 bli en god del sterkere og kraftigere enn HTC Sensation! På forhånd takk for tilbakemeldinger! :)247k8.jpgf3v0j7.jpg

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin.

 

Hvorfor i svarten knåler du om iPhone i denne tråden? Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet. Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder.

 

Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt.

Lenke til kommentar
Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin.

 

Hvorfor i svarten knåler du om iPhone i denne tråden? Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet. Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder.

 

Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt.

Jeg mente ikke å være frekk på noen som helst måte eller å flytte temaet over på noe annet, men jeg blir rimelig irritert når ikke en toppmodell funker som forventet. Det håper jeg du skjønner! Som sagt har den i det siste begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv... Noen som har forslag til hva man kan gjøre for å få problemene fikset? Har vurdert 1730 mah batteri fra HTC, men venter litt før jeg kjøper det. Og jeg knåler heller ikke om iPhone, jeg bare lurte på om noen har erfaringer med denne telefonen, evt. andre. Men unansett så får jeg ikke kjøpt ny mobil før til neste år grunnet abonnementet. Har heller ikke erfaring med Apple på noen som helst måte fra før, var derfor jeg lurte på tilbakemeldinger fra dere! "Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet." Det jeg mente PerOpusen når jeg kjøpte min HTC Sensation var at det var en mye bedre telefon enn iPhone 4S, og det mener jeg fortsatt. Men telefonen jeg snakker om her er iPhone 5 og muligens oppfølgeren til den. Selvsagt er det vanskelig å spekulere i telefoner som ikke er lansert, men en god del av ryktene skal sannsynligvis stemme. Derfor kan man ta utgangspunkt i de. Det andre du sier "Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder." gjør jeg heller ikke. Det jeg prøvde å få frem var om brukergrensesnittet til iPhone er så "enkelt" at det ikke bruker mye prosessorkraft og kjører "smooth". På HTC Sensation har du både Android 4.1 og HTC Sense 3.6 som tar opp en del av prosessorkraften! Å skrive "Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt." anser jeg som rimelig uhøflig! Jeg er selv en gutt på 15 år og meningen med innlegget mitt var ikke å gnåle om iPhone, men å ta opp problemer med HTC Sensationen min. I den forbindelse tok jeg opp en mulig kandidat som kan være interessant å kjøpe; iPhone. Du bør lese igjennom det jeg skrev en gang til og lære deg et og annet om manerer og hvordan man snakker til vanlige folk på før du kommenterer på nytt! Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin.

 

Hvorfor i svarten knåler du om iPhone i denne tråden? Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet. Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder.

 

Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt.

Jeg mente ikke å være frekk på noen som helst måte eller å flytte temaet over på noe annet, men jeg blir rimelig irritert når ikke en toppmodell funker som forventet. Det håper jeg du skjønner! Som sagt har den i det siste begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv... Noen som har forslag til hva man kan gjøre for å få problemene fikset? Har vurdert 1730 mah batteri fra HTC, men venter litt før jeg kjøper det. Og jeg knåler heller ikke om iPhone, jeg bare lurte på om noen har erfaringer med denne telefonen, evt. andre. Men unansett så får jeg ikke kjøpt ny mobil før til neste år grunnet abonnementet. Har heller ikke erfaring med Apple på noen som helst måte fra før, var derfor jeg lurte på tilbakemeldinger fra dere! "Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet." Det jeg mente PerOpusen når jeg kjøpte min HTC Sensation var at det var en mye bedre telefon enn iPhone 4S, og det mener jeg fortsatt. Men telefonen jeg snakker om her er iPhone 5 og muligens oppfølgeren til den. Selvsagt er det vanskelig å spekulere i telefoner som ikke er lansert, men en god del av ryktene skal sannsynligvis stemme. Derfor kan man ta utgangspunkt i de. Det andre du sier "Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder." gjør jeg heller ikke. Det jeg prøvde å få frem var om brukergrensesnittet til iPhone er så "enkelt" at det ikke bruker mye prosessorkraft og kjører "smooth". På HTC Sensation har du både Android 4.1 og HTC Sense 3.6 som tar opp en del av prosessorkraften! Å skrive "Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt." anser jeg som rimelig uhøflig! Jeg er selv en gutt på 15 år og meningen med innlegget mitt var ikke å gnåle om iPhone, men å ta opp problemer med HTC Sensationen min. I den forbindelse tok jeg opp en mulig kandidat som kan være interessant å kjøpe; iPhone. Du bør lese igjennom det jeg skrev en gang til og lære deg et og annet om manerer og hvordan man snakker til vanlige folk på før du kommenterer på nytt!

 

Tommel opp for den siste setningen din. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin.

 

Hvorfor i svarten knåler du om iPhone i denne tråden? Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet. Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder.

 

Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt.

Jeg mente ikke å være frekk på noen som helst måte eller å flytte temaet over på noe annet, men jeg blir rimelig irritert når ikke en toppmodell funker som forventet. Det håper jeg du skjønner! Som sagt har den i det siste begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv... Noen som har forslag til hva man kan gjøre for å få problemene fikset? Har vurdert 1730 mah batteri fra HTC, men venter litt før jeg kjøper det. Og jeg knåler heller ikke om iPhone, jeg bare lurte på om noen har erfaringer med denne telefonen, evt. andre. Men unansett så får jeg ikke kjøpt ny mobil før til neste år grunnet abonnementet. Har heller ikke erfaring med Apple på noen som helst måte fra før, var derfor jeg lurte på tilbakemeldinger fra dere! "Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet." Det jeg mente PerOpusen når jeg kjøpte min HTC Sensation var at det var en mye bedre telefon enn iPhone 4S, og det mener jeg fortsatt. Men telefonen jeg snakker om her er iPhone 5 og muligens oppfølgeren til den. Selvsagt er det vanskelig å spekulere i telefoner som ikke er lansert, men en god del av ryktene skal sannsynligvis stemme. Derfor kan man ta utgangspunkt i de. Det andre du sier "Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder." gjør jeg heller ikke. Det jeg prøvde å få frem var om brukergrensesnittet til iPhone er så "enkelt" at det ikke bruker mye prosessorkraft og kjører "smooth". På HTC Sensation har du både Android 4.1 og HTC Sense 3.6 som tar opp en del av prosessorkraften! Å skrive "Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt." anser jeg som rimelig uhøflig! Jeg er selv en gutt på 15 år og meningen med innlegget mitt var ikke å gnåle om iPhone, men å ta opp problemer med HTC Sensationen min. I den forbindelse tok jeg opp en mulig kandidat som kan være interessant å kjøpe; iPhone. Du bør lese igjennom det jeg skrev en gang til og lære deg et og annet om manerer og hvordan man snakker til vanlige folk på før du kommenterer på nytt!

 

Tommel opp for den siste setningen din. :-)

Takk for det! Ihvertfall noen her som tar det seriøst! :)
Lenke til kommentar
Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin.

 

Hvorfor i svarten knåler du om iPhone i denne tråden? Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet. Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder.

 

Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt.

Jeg mente ikke å være frekk på noen som helst måte eller å flytte temaet over på noe annet, men jeg blir rimelig irritert når ikke en toppmodell funker som forventet. Det håper jeg du skjønner! Som sagt har den i det siste begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv... Noen som har forslag til hva man kan gjøre for å få problemene fikset? Har vurdert 1730 mah batteri fra HTC, men venter litt før jeg kjøper det. Og jeg knåler heller ikke om iPhone, jeg bare lurte på om noen har erfaringer med denne telefonen, evt. andre. Men unansett så får jeg ikke kjøpt ny mobil før til neste år grunnet abonnementet. Har heller ikke erfaring med Apple på noen som helst måte fra før, var derfor jeg lurte på tilbakemeldinger fra dere! "Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet." Det jeg mente PerOpusen når jeg kjøpte min HTC Sensation var at det var en mye bedre telefon enn iPhone 4S, og det mener jeg fortsatt. Men telefonen jeg snakker om her er iPhone 5 og muligens oppfølgeren til den. Selvsagt er det vanskelig å spekulere i telefoner som ikke er lansert, men en god del av ryktene skal sannsynligvis stemme. Derfor kan man ta utgangspunkt i de. Det andre du sier "Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder." gjør jeg heller ikke. Det jeg prøvde å få frem var om brukergrensesnittet til iPhone er så "enkelt" at det ikke bruker mye prosessorkraft og kjører "smooth". På HTC Sensation har du både Android 4.1 og HTC Sense 3.6 som tar opp en del av prosessorkraften! Å skrive "Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt." anser jeg som rimelig uhøflig! Jeg er selv en gutt på 15 år og meningen med innlegget mitt var ikke å gnåle om iPhone, men å ta opp problemer med HTC Sensationen min. I den forbindelse tok jeg opp en mulig kandidat som kan være interessant å kjøpe; iPhone. Du bør lese igjennom det jeg skrev en gang til og lære deg et og annet om manerer og hvordan man snakker til vanlige folk på før du kommenterer på nytt!

 

Flott wall of tekst du kom med der altså. Synd det bare er jabb men.

Lenke til kommentar
Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin.

 

Hvorfor i svarten knåler du om iPhone i denne tråden? Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet. Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder.

 

Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt.

Jeg mente ikke å være frekk på noen som helst måte eller å flytte temaet over på noe annet, men jeg blir rimelig irritert når ikke en toppmodell funker som forventet. Det håper jeg du skjønner! Som sagt har den i det siste begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv... Noen som har forslag til hva man kan gjøre for å få problemene fikset? Har vurdert 1730 mah batteri fra HTC, men venter litt før jeg kjøper det. Og jeg knåler heller ikke om iPhone, jeg bare lurte på om noen har erfaringer med denne telefonen, evt. andre. Men unansett så får jeg ikke kjøpt ny mobil før til neste år grunnet abonnementet. Har heller ikke erfaring med Apple på noen som helst måte fra før, var derfor jeg lurte på tilbakemeldinger fra dere! "Hadde vi ment det var en bedre telefon hadde man da kjøpt den istedet." Det jeg mente PerOpusen når jeg kjøpte min HTC Sensation var at det var en mye bedre telefon enn iPhone 4S, og det mener jeg fortsatt. Men telefonen jeg snakker om her er iPhone 5 og muligens oppfølgeren til den. Selvsagt er det vanskelig å spekulere i telefoner som ikke er lansert, men en god del av ryktene skal sannsynligvis stemme. Derfor kan man ta utgangspunkt i de. Det andre du sier "Å sammenligne Android og iOS er jo bare vås igrunn, er jo 2 vidt forskjellige telefontyper og bruksområder." gjør jeg heller ikke. Det jeg prøvde å få frem var om brukergrensesnittet til iPhone er så "enkelt" at det ikke bruker mye prosessorkraft og kjører "smooth". På HTC Sensation har du både Android 4.1 og HTC Sense 3.6 som tar opp en del av prosessorkraften! Å skrive "Du virker jo rimlig ubrukelig, så kjøp en iPhone - så vi slipper å lese mer om gnålet ditt." anser jeg som rimelig uhøflig! Jeg er selv en gutt på 15 år og meningen med innlegget mitt var ikke å gnåle om iPhone, men å ta opp problemer med HTC Sensationen min. I den forbindelse tok jeg opp en mulig kandidat som kan være interessant å kjøpe; iPhone. Du bør lese igjennom det jeg skrev en gang til og lære deg et og annet om manerer og hvordan man snakker til vanlige folk på før du kommenterer på nytt!

 

Flott wall of tekst du kom med der altså. Synd det bare er jabb men.

Må bare si det rett ut! Du er den mest arrogante og den minst respektfulle personen jeg noen gang har pratet med. Du bør jammen meg ta tak i manerene dine, for de ligner ikke grisen! Hadde blitt veldig glad hvis du kunne tatt det opp mer seriøst, istedenfor å skrive at jeg er ubrukelig, at jeg skal kjøpe meg iPhone for å slippe gnåle mitt og at det jeg skriver bare er jabb! Og å kommentere "Bla bla bla, sutre sutre sutre, grin grin grin." viser en veldig liten voksenhet! Sånn som du fremstilles nå så virker du som en veldig useriøs person! Hvor gammel er du egentlig? Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Har blitt mindre og mindre fornøyd med Sensationen min etterhvert! Den har begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv...

 

Jeg opplevde selv en del treghet i Sense, hakk/lagg, og spontanrestarter. Sistnevnte problem viste seg (som Juliess også nevner) å være feil i Google Maps. Nå er Google Maps imidlertid oppdatert, og siden det har jeg ikke hatt spontanrestart. Men jeg vil anbefale deg å prøve en factory reset. Hadde ikke noe lyst til å gjøre det selv, siden det gjerne involverer en god runde med sjekking av hva man bør ta backup av først. For min del var det verdt det.

 

Telefonen ble mye mer responsiv, applikasjoner startet fortere, og jeg synes til og med batteriet varer lengre. Samtidig som du eventuelt gjør factory reset, så anbefaler jeg å ta en god kikk på hvilke applikasjoner du reinstallerer. I prosessen kvittet jeg meg med en del skrap jeg sjelden starter. I tillegg lar jeg applikasjoner hovedsaklig ligge på internminnet i den grad det fortsatt er plass til det.

 

Om du skulle vurdere å reklamere eller prøve på garanti, så er det ofte det første som spørres etter uansett; har du prøvd fabrikkingstillinger? Så hvorfor ikke gjøre et forsøk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har blitt mindre og mindre fornøyd med Sensationen min etterhvert! Den har begynt å hakke en del, skru seg av og på helt uventet, klikker stadig vekk, blir varm, mister plutselig mye batteri, osv...

 

Jeg opplevde selv en del treghet i Sense, hakk/lagg, og spontanrestarter. Sistnevnte problem viste seg (som Juliess også nevner) å være feil i Google Maps. Nå er Google Maps imidlertid oppdatert, og siden det har jeg ikke hatt spontanrestart. Men jeg vil anbefale deg å prøve en factory reset. Hadde ikke noe lyst til å gjøre det selv, siden det gjerne involverer en god runde med sjekking av hva man bør ta backup av først. For min del var det verdt det.

 

Telefonen ble mye mer responsiv, applikasjoner startet fortere, og jeg synes til og med batteriet varer lengre. Samtidig som du eventuelt gjør factory reset, så anbefaler jeg å ta en god kikk på hvilke applikasjoner du reinstallerer. I prosessen kvittet jeg meg med en del skrap jeg sjelden starter. I tillegg lar jeg applikasjoner hovedsaklig ligge på internminnet i den grad det fortsatt er plass til det.

 

Om du skulle vurdere å reklamere eller prøve på garanti, så er det ofte det første som spørres etter uansett; har du prøvd fabrikkingstillinger? Så hvorfor ikke gjøre et forsøk :)

Takk for svar! Får prøve det når jeg får tid! Skal konfirmeres til helga, så blir nok ikke med det første... :)

Lenke til kommentar

- Har blitt mindre og mindre fornøyd med Sensationen min etterhvert!

- Har da tenkt litt på Apple pga. det enkle grensesnittet.

 

1. Synd, jeg elsker fortsatt min.

1. Er du vant med HTC, så blir Samsung G S3 bli barnemat å lære seg, mens på iphone vil du føle deg låst.. Smak og Behag, men jeg tror du holder ut med Iphone i akkurat 1 månede. Da savner du alt du kunne gjøre på din HTC ;)

 

Velg det du selv vil, men du.. please.

 

//Edit Ikke start war her, send pm om du vil. Jeg gikk litt for off-topic. Snakkes :)

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Har blitt mindre og mindre fornøyd med Sensationen min etterhvert!

- Har da tenkt litt på Apple pga. det enkle grensesnittet.

 

1. Synd, jeg elsker fortsatt min.

1. Er du vant med HTC, så blir Samsung G S3 bli barnemat å lære seg, mens på iphone vil du føle deg låst.. Smak og Behag, men jeg tror du holder ut med Iphone i akkurat 1 månede. Da savner du alt du kunne gjøre på din HTC ;)

 

Velg det du selv vil, men du.. please.

 

//Edit Ikke start war her, send pm om du vil. Jeg gikk litt for off-topic. Snakkes :)

Jeg elsket også min i starten, men etter at slike feilmeldinger som du ser ovenfor dukket opp, så begynte jeg å mislike den mer og mer. Det er selvfølgelig ikke bare pga. den ene feilmeldingen, men pga. andre ting som skjer (dette har jeg nevnt tidligere). Telefonen jeg har nå er den 2. telefonen jeg har iløpet av livet mitt, den forrige var en gammel, "vanlig" Sony Ericsson telefon (K810i) så jeg har ikke prøvd ut særlig mye! Ellers så vurderer jeg å resette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger når jeg får tid. :) Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Har nå fått resettet mobilen tilbake til fabrikkinnstillinger. Venter også på et nytt batteri med kapasitet på 1730mah. Må si at telefonen føles bedre enn før, og jeg har heller ikke opplevd noen feilmeldinger eller noe annet rart enda! :D

EDIT: Har nå fått batteriet, og det virker som om batteritiden har økt og blitt bedre!

Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...