Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

INFO: Å skrive formlar/reknestykke i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2bb1 skulle ha det til eit anna program, ikkje for forumet, og dei mogelegheitane for å lage figurar som er ein del av standard LaTeX har ein litt annan syntaks enn den mimetex bruker (sjå kapittel 5.2 i lshort (PDF)).

 

I standard LaTeX ville ein skrive noko slikt:

\begin{picture}(10,5)
\put(0,1){\vector(1,0){10}}
\put(10,5){\vector(-1,0){10}}
\end{picture}

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm, det var ikke gyldige koder i LaTeXiT som jeg har på min mac, mulig programmet ikke støtter like mye som forumet her. :hmm:

 

Litt sent svar, men bedre sent enn å måtte tegne hele tiden.

 

Vi har kommandoen \rightleftharpoons som gir;

chart?cht=tx&chl=\rightleftharpoons

 

Og ved bruk av amssymb pakken kan du få en annen med hele piler (og ikke halve som over) ved bruk av \rightleftarrows, desverre støtter ikke forumet denne siste.

 

Bytt left og right om du vil bytte hvilken som er øverst og nederst.

Endret av Morridini
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Eigentleg einig, men det er feil stad å ta opp dette, då eg ikkje har noko som helst med saka å gjere. Den rette staden å spørre om det på er nok trackeren. Dessverre har nok Drift truleg ei liste med ting som må/bør gjerast at bytte av mattemodul sannsynlegvis vert veldig nedprioritert. Men om det skader jo ikkje å fremje eit ynskje.

 

Grunnen til at mimetex vart benytta i utgangspunktet var, om eg ikkje tek heilt feil, at Ueland vart tipsa om det, og fann at det var veldig enkelt å ta i bruk, so då vart det implementert ganske fort.

 

Eit anna alternativ er Mathjax. Det har vore eit par diskusjonar om slikt på tex.stackexchange.com:

http://tex.stackexchange.com/questions/2692/comparing-mathjax-and-mathml

http://tex.stackexchange.com/questions/129/embedding-latex-equations-into-a-webpage/310#310

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Er det noen måte å få dette til å virke på? Det skal være gangetabellen med sentrert på =.

chart?cht=tx&chl=\begin{align*}0 \cdot 12 &= 0 \\1 \cdot 12 &= 12 \\2 \cdot 12 &= 24 \\3 \cdot 12 &= 36 \\4 \cdot 12 &= 48 \\5 \cdot 12 &= 60 \\6 \cdot 12 &= 72 \\7 \cdot 12 &= 84 \\8 \cdot 12 &= 96 \\9 \cdot 12 &= 108 \\10 \cdot 12 &= 120 \\11 \cdot 12 &= 132 \\12 \cdot 12 &= 144\end{align*}

Det er eit problem at forumet set inn HTML-kodar når ein trykker enter, noko som er kjelda til alle <br>-greiene. Den enklaste måten å unngå det på er å ikkje bruke linjeskift i det heile tatt, noko eg har gjort i koden over. Nummereringa fungerte heller ikkje veldig bra, difor bytta eg til align*.

 

Det brukte å fungere om ein var i BBkode-modus i staden for rik tekst-modus, men no ser ikkje det ut til å virke heller.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det noen som greier å skrive dette fint: ?

 

r_1, r_2, ..., r_N

 

Jeg får til å skrive chart?cht=tx&chl=r_{1}, r_{2} \ldots r_{N}

 

Men med god matematisk notasjon bør det være et komma før chart?cht=tx&chl=\ldots og ett bak. Hvis jeg prøver å skrive komma før og etter \ldots får jeg...

chart?cht=tx&chl=r_{1}, r_{2}, \ldots, r_{N}

...som ser helt horribelt ut.

 

Dessuten skulle det vært mellomrom etter kommaene mellom r_1 og r_2, men de vises ikke.

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar

Er det noen som greier å skrive dette fint: ?

 

r_1, r_2, ..., r_N

 

Jeg får til å skrive chart?cht=tx&chl=r_{1}, r_{2} \ldots r_{N}

 

Men med god matematisk notasjon bør det være et komma før chart?cht=tx&chl=\ldots og ett bak. Hvis jeg prøver å skrive komma før og etter \ldots får jeg...

chart?cht=tx&chl=r_{1}, r_{2}, \ldots, r_{N}

...som ser helt horribelt ut.

 

Dessuten skulle det vært mellomrom etter kommaene mellom r_1 og r_2, men de vises ikke.

Vert litt betre med eit eksplisitt mellomrom, altso \<mellomrom>.

chart?cht=tx&chl=r_{1}, r_{2},\ \ldots\ , r_{N}

 

Men ja, den implementasjonen som er brukt her (Google sin, iallfall for kode med mindre enn 200 teikn eller noko) er ikkje den som ser best ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...